VeganPoncsi

VeganPoncsi

Vegán főzőcske

2017. november 25. - VeganPoncsi

Korábban már említettem, hogy nem mindig van időm főzőcskézni, így van, hogy rendelek magamnak és a páromnak is menüt. A héten kipróbáltam az Elixírt, akik 100%-ban növényi, glutén és cukormentes étrendet követve szállítanak ki kaját Budapesten. Nagyon finom volt, bár az én ízlésemnek, talán kicsit túl fűszeresek az ételek és lehet csak én vagyok a béna, de nehéz volt kiigazodnom a webfelületen. Így esett, hogy hajdinát rendeltem az egyik napra, pedig nem vagyok érte oda és biztos, hogy önszántamból nem rendeltem volna. De amúgy összességében elégedett voltam az Elixír csapatával, különleges fogásokat hoztak, nagy adagokkal és jó áron. Az A menüben lehet választani, hogy az ember normál vagy nagy méretet kér. A normál méretű menü (leves+főétel) 1300 Ft, a nagy 1600 Ft. A B menüt csak nagy adaggal lehet kérni és egy főételt és egy desszertet tartalmaz. A C menü a nagyon nagy adag, 4,5 dl levessel és 58 dkg főétellel + desszert és ez is csak 1900 Ft. Azért mindenmentes ebédet ennyi pénzért nem sok helyen lehet kapni. Mindenképp ajánlom azoknak, akik szeretik a fűszeres, indiai jellegű kajákat.

 

Néha rám tör a nassolás iránti vágy és bevallom, ha nem sütök magamnak valamit (amire amúgy mostanában nincs sok időm) akkor általában gyümölcsöt eszek. Említettem már nektek a Veganz termékeket, amiket a Spar vagy a Müller üzletekben tudtok Magyarországon megtalálni. Na az ő termékeik is nagyon jól jönnek, amikor az embernek nassolni van kedve. Igaz, a Sparban rengeteg pénzért tudod őket beszerezni... Képzeljétek el, hogy ugyanazokat a Veganz termékeket, amelyeket a Müllerben lehet kapni (nem igaz, a Müllerben sokkal nagyobb a választék...) 200-300 Ft-tal drágábban adják. Például egy tábla csokit 995 Ft-ért adnak (kész rablás), míg a Müllerben megkapom ugyanazt a csokit 645 Ft-ért... Szóval a Sparban inkább ne vásároljatok Veganz termékeket...

 

Nem elképesztő, hogy azon nyerészkednek az emberek, hogy kinek, milyen „deffektje” van? Például a gluténmentes termékek... rohadt drágák, de aki gluténérzékeny, annak nincs más lehetősége. Meg kell vennie sokkal drágábban, különben nincs mit ennie. Én tudom, hogy ez a tökéletes üzlet csak azért mégis csak undorító.

 

Amúgy ha követtek instán vagy a facebookon, láthattátok, hogy ma én főztem magamra. Isteni avokádós tésztát főztem és ez sem volt egy ördög lakat. Az avokádót krumplinyomóval áttörtem, adtam hozzá egy gerezd fokhagymát, közben dinszteltem sima vöröshagymát és kifőztem a tésztát. Az avokádós cuccot összekevertem a hagymával és még adtam hozzá koktél paradicsomot, illetve Hideg Nyalatos zöldfűszeres Cheeseyo-t (vegán sajtkrém), hogy még krémesebb legyen. Végül a tésztára öntöttem az egészet és vegán sajtot reszeltem a tetejére. Nagyon fincsi lett, annyit mondhatok. :)

 

További szép hétvégét kedvesek, holnap Vegan Sunday Market, majd jövök a beszámolómmal. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr6013383289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása