VeganPoncsi

VeganPoncsi

2. nap

2017. november 16. - VeganPoncsi

Rengeteg pozitív visszajelzést kapok és ez nagyon jól esik. Ez az, amit szeretnék. Nem tragédiaként megélni, hogy nem ehetek több tejterméket vagy tojást. Volt olyan, aki rögtön úgy reagált, hogy na akkor most meg kell próbálnom letuszkolni a húsokat a torkomon, mert nem fogok kapni vegánként elég fehérjét. Mintha a vegaság egy hóbort lenne... Ez nem igaz. Nem ízlik. Régen ízlett de már nem ízlik. Ez olyan hihetelen? És amúgy ha a párom nem szereti a palacsintát (ami így van...egy mázlista -.-) akkor megpróbáljam letuszkolni a torkán? Ha nem szereti, nem ízlik neki?? Nem. Vagy például van olyan aki nem szereti a zöldségeket. Nem tudok vele azonosulni, de van ilyen. Nem eszi meg, akármennyire mondják neki, hogy az egészséges. És én tényleg rákényszerüljek a húsra? Biztos, hogy nem. Akkor inkább... na, lássuk csak a nem állati eredetű fehérje forrásokat. 

Tudtátok, hogy 100 gramm tökmagban 33 gramm fehérje van? Vagy hogy a mogyoróvajban 26 gramm? Igen, olajos magvak és én speciel el vagyok tiltva ugye a mandulától és a kesudiótól :(. De akkor is, mind-mind fehérje forrás. Tofu. Már a nevétől is borsózott a hátam, amikor először hallottam. De miért? Miért félünk a tofutól? Mi az a tofu? Szójabab. Bab. Mi baj a babbal? Semmi. Szerintem. Állagra a tofut talán a sajthoz tudnám hasonlítani. Nem tudom. Fura. Őszintén bevallom, a natúr nem nagyon ízlett, hiába fűszereztem, nem jött be. A medvehagymás is a kukában landolt. Ma kipróbáltam a füstöltet. Sokan ajánlották, barátnőm, Anna is és Stőhr Gréta, vegán séf is. Ízlett és nem csak nekem és csak azért mert kényszerhelyzetben vagyok, a páromnak is ízlett. Szerintem összebarátkozunk és megleszünk így együtt. Én és a tofu. A zsírmentes fehérjeforrás. :D

Szóval a reggelim Szafi Free vaníliás zabpuding volt, banánnal és kakaóbab törettel. Tegnap találkoztam Ati barátommal és az első kérdése az volt, mikor megtudta, hogy vegán lettem, hogy akkor nem is ehetsz több Szafi terméket? Mondom dehogyisnem, hiszen Szafinak van egy Free termékcsaládja is ami mindenfree. :D Szóval Szafi továbbra is az életem része, csak nem a Szafi Reform termékeivel. Ja, aki nem ismer, az nem tudja. Körülbelül 2 éve eszem a Szafi termékeket, nagyon szeretem. Szívből tudom ajánlani mindenkinek, aki szeretne egy kicsit egészségesebben táplálkozni. Nagyon sokféle ételérzékeny életét megkönnyíti, illetve nagyon jó fogyókúrás termékei is vannak. Szóval hajrá, nekem bevált. :) Az ebédem cukkinis tofus "pörkölt" (vagy mi???:D) quinoával. Estére is a "pörköltet" eszem csak sima jégsalival, hogy ne essek túlzásba a szénhidráttal. Illetve szeretném megemlíteni a tegnapi és mai tízóraimat. A teljeskiőrlésű vegán csokis-kakaós csigát. Nagyon nagyon finom és mindennap megtaláljátok a Jászain, a Hollán Ernő utca elején a Fill Good nevű helyen. Ez egy vegán pékség telis-tele finomságokkal. Ajánlom figyelmetekbe. 

Zárásként csak annyit mondanék, hogy boldog vagyok. Nem tudom, hogy azért mert egésznap Beatlest hallgattam vagy azért mert jókat eszem. Mindenestre jól érzem magam a bőrömben. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr2113286911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása