VeganPoncsi

VeganPoncsi

3. nap

2017. november 17. - VeganPoncsi

Ez a nap nagyon szuper volt (addig amíg a blog.hu nem törölte a bejegyzésem ezért újra kellett kezdenem...), főleg azért, mert végre rászántam magam, hogy edzek. Aki ismer, az tudja, hogy az életmódváltásomban nagy szerepet játszott a heti 5 nap edzés. Aztán sajnos másfél-két év után a lelkesedésem valahogy elszállt. Egyre kevesebbet edzettem és az hogy kevesebb időm volt rá csak kifogás, mert ugye arra van ideje az embernek, amire szeretne. A diétámat is egyre nehezebben tudtam tartani, egyre többet csaltam... Aztán jött a hír: sohatöbbettejtermék, sohatöbbettojás. Megtáltosodtam és visszakaptam a motiváltságomat, nagyszerű értékekkel zártam eddig ezt a 3 napot.

 

Szóval ma végre edzettem és utána jött a fincsi ebédem, a marokkói bab az Egészségkonyha jóvoltából. Körülbelül 1-2 hónapja rendelek tőlük, főleg a páromnak, mert kétfélét főzni egyszerűen lehetetlen feladat a számomra. Persze olyan nap is van, amikor magamnak sincs időm összedobni semmit. Ezeken a napokon kapóra jön az Egészségkonyha vegán menüje.

 

Örülök, hogy egyre több helyen van vegán menü. Remélem a plázákban is elterjed a vegán kaja, mert egyelőre a felhozatal elkeserítő. Egyedül az Allee-ban van lehetőségem bekapni egy vegán burgert a Las Vegans-nak köszönhetően. Már vegaként is szenvedés volt ennem ilyen helyeken mert a rántott sajton kívül nem nagyon volt más opció. És akkor a gluténérzékenyekről már nem is beszélve. Ők aztán plázában tényleg nem tudnak mit enni. Milyen érdekes, hogy a vegán éttermek 90%-a gluténmentes... Sajnos nagyon kevés étteremnek van gluténmentes menüje (tisztelet a kivételnek). És akkor most ismét hangsúlyoznám, hogy ezek betegségek és nem hóbortok, amiket majd az ember egyszer úgyis „kinő”... Mindegy, én bizakodom, hogy majd hozzánk is eljut az infó. :)

 

A napomat a Vegán Édes Élet Cukrászdában zártam, ahol ma Pizza Party van. Ha veszel egy egész pizzát, akkor ingyen kapsz hozzá két szelet sütit. Úgyhogy én már be is nyomtam az egyik szelet sütit, a vegán fekete erdő szeletet. A pizzát holnapra tartogatom, úgyhogy arról majd holnap mesélek. További szép estét Nektek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr4913294411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása