VeganPoncsi

VeganPoncsi

5.nap

2017. november 19. - VeganPoncsi

Ma valamit nagyon elrontottam... Mivel délutánra Édesanyámmal nagy vegán sütizést terveztem, ezért reggelire a szénhidrátot csak gyümölcs formájában vittem be és ez délutánra nagyon erős fájdalmakat hozott. Erre is nagyon oda kell figyelnem, mert jó, hogy most sokkal több gyümölcsöt eszem, de ezek könnyen csinálnak savat. Úgyhogy segítségül vettem a Veganz Dippelkeks-ét. Nagyon jól esett, persze, ez egyáltalán nem fogyókúrás nasi, de most nagy szükségem volt rá. Ja és persze a sütizés elmaradt, mire odaértünk a cukihoz, már bezárt. :( Ha az ember nem otthon van és jön egy ilyen helyzet, hogy muszáj valami szilárdat bevinnie mert rosszul van és az nem lehet egy pogácsa vagy egy akármi... Azért ez tényleg nagyon nehéz.

Amúgy ebédre cukkini tésztát ettem paradicsomszósszal. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egy ilyen spirálozógéppel legyalulják a cukkinit és már kész is a „tészta”. És ami a jó hír, mindezt a Vapiano-ban ettem, tehát még egy hely, ahol esetlegesen egy vegán be tud kapni valamit. :) Nagyon finom volt, csak a gyomorfájásomat végül ez hozta elő. De ez abszolút az én hülyeségem volt, többet nem csinálok ilyet. Kell a szénhidrát is Poncsi!!! Be is pótoltam rendesen ezzel a keksszel...:D De ilyen a bűnös hétvége: kekszespizzássütis :D

 

Aminek nagyon örülök, hogy eddig a kesudió-mandula sztornóm sem okozott nagy fennakadást, ha valahol szerettem volna enni egy jót. Nagyon féltem, hogy a vegánok kb. mindent kesudióval helyettesítenek de szerencsére ez nem igaz. Persze, borzasztóan hiányoznak... Ha belegondolok, hogy lehet, hogy soha többet nem ehetek marcipánt... Az esküvői tortánkon a marcipán réteget nem én fogom betolni... Jaj, nem, nem szabad erre gondolnom. A testem így döntött, hát ez van, el kell fogadnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr9913294117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása