VeganPoncsi

VeganPoncsi

Egymás mellett?

2017. november 29. - VeganPoncsi

Hihetetlen, hogy eltelt 2 hét, vegánként étkezem és próbálom kiismerni ezt a sokrétű életmódot. Nem gondolom úgy, hogy könnyű lesz vegánként élni. És most már teljesen biztos vagyok benne, hogy nem az étkezés része a legnehezebb. Nem hiányzik a hús, nem hiányzik a tojás, nem hiányzik a tej, nem hiányzik a méz, nem hiányzik a hal (ugyanis amióta leírtam nektek, hogy még nem tudok megválni a haltól, egyszerűen nem ettem, nem kívántam). Az egészben az a nehéz, hogy másokkal ne konfrontálódjak, mármint én tényleg nem szeretnék senkivel se vitatkozni. Én így élek, nekem tetszik és tudok azonosulni azzal a gondolkodásmóddal, amellyel a vegánok élnek. Nem szeretnék senkit se megtéríteni, mindenkinek joga van ahhoz, hogy eldöntse mit eszik, mit ken az arcára, mivel eteti a kisállatát, mivel takarít, mivel mos hajat. Szerintem tartsuk tiszteletben a másik életét és ne ítélkezzünk.

 

Nagyon fájdalmas veszekedésen vagyunk túl a párommal. Megbántottuk egymást, pedig egyikünk sem akarta. Ez az új életforma akarva, akaratlanul is konfliktust szült kettőnk között. Pedig ő a kezdetektől fogva támogat, biztat és büszke rám, úgy, hogy közben meg egyáltalán nem ért egyet a vegán gondolatmenettel. Ez egy nagyon furcsa kettősség. Biztos, hogy lesznek még veszekedések, de törekszünk arra, hogy elfogadjuk egymást és én mindenkinek ezt kívánom. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire fontos az, hogy elfogadd a másikat. Lehet, hogy szentimentális, de örök érvényű és nagyon-nagyon fontos. Nyitottnak kell lenni a világra, meglátni annak minden szépségét és abból meríteni. Annyi borzalom vesz minket körül, muszáj kikapcsolni és megtalálni azt a helyet, azt az embert, azt a cselekvést, ami vagy aki boldogabbá tesz minket. Elnézést kérek mindenkitől a lelkizésért, most már abbahagyom. :)

 

Evezzünk egy kicsit a fincsiségek irányába... Imádom a bundás kajákat, például a bundás almát, karfiolt, brokkolit, padlizsánt, vagy a cukkinit! Így történt, hogy ma előkaptam a tempura lisztkeverékemet, amit az Aldiban vettem és jól bebundáztam pár karika cukkinit. Nagyon egyszerű, a lisztkeverékhez csak vizet kell adni és máris palacsintatészta állagú lesz. Nem kell hozzá sem tojás, sem tej. Vegán majonézbe azaz veganézbe mártogattam. Valami isteni finom volt! Amúgy most a tojásmentes, vegán majonéz akciós az Aldiban...;)

 

Szeretném ismételten is a figyelmetekbe ajánlani a Great Bistro-t. Fényevők, húsevők, vegák és vegánok, ez a hely csúcs szuper, meg kell ismernetek. Hagyományos és egyáltalán nem hagyományos ételeket úgy tesznek az asztalra, hogy garantáltan megnyalod mind a 10 ujjad. A szalonnás túrós csuszától kezdve a mustáros hurkán át a lilakáposzta ropogósig, mindenféle finomságot elcsíphetsz náluk. Tegnap beugrottam egy magyaros rakott kelre és bizton állíthatom, életemben nem ettem olyan finom rakott kelt. Hajrá srácok, irány a Great Bistro! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr8413403731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása