VeganPoncsi

VeganPoncsi

Nagy vegán bevásárlás

2017. november 22. - VeganPoncsi

Elnézéseteket kérem, de pár nap szabit kivettem. Nem tudom, ki hogyan volt vele, de ez a tegnapi nap (2017.11.21.)... borzasztó nehéz volt. Olyan kimerült, fejfájós nap volt, minden olyan nyögvenyelősen ment, hogy azt el nem tudom mondani. Egyszerűen nem volt kedvem leülni a gép elé és összeszedni a gondolataimat. De ma újult erővel vetem bele magam az írásba. :)

 

Beszabadultam a bioboltba, hogy végre frissítsem az új életmódomnak megfelelően a konyhámat. Azért hál'istennek nem kellett sok mindent venni, mert, mint már említettem régóta szemezek a vegán életmóddal és például rengeteg Szafi Free lisztfélém lapul otthon, amihez csak vizet meg almaecetet kell hozzáadni. De azért ott hagytam a boltban 4135 Ft-ot. Ezt azért írom le, mert nem egy embertől kaptam meg az utóbbi időben, hogy ez az életmód milyen drága. 4000 Ft relatíve sok, de lássuk csak, mi mindent vettem ebből a pénzből. Eat real hummus chips (395.-), Vegan Grill kolbász (1190.-), Green Vie mozzarella (990.-), Lunter tofu (345.-), Csicseriliszt (325.-), Bio Csicseri konzerv (465.-), Alpro Szója tejszín (425.-) - azért azt elmondhatjuk, hogy ezek közül a sajt és húshelyettesítők a legdrágábbak. Amúgy annyira nem vagyok oda a húspótlókért, nem azért mert rossz lenne az ízük, szimplán mivel én sosem voltam nagy húsevő annyira nem is vonzanak ezek a termékek. Viszont dicsérték nekem a grillkolbászt és kíváncsi vagyok rá, úgyhogy majd ha megcsináltam, mindenképp írok róla. Szóval igen, mondjuk azt, hogy ételre sok pénzt költök, de én tényleg abban hiszek, hogy az vagy, amit megeszel és hát arról már nem is beszélve, hogy tej és tojásterméket nem ehetek, nem nagyon van más választásom. Ehetnék mindennap csak salátát, hiszen azért a zöldség nem olyan drága mulatság (nem az avokádóra és társaikra gondolok), de azt nem tartanám egy túl változatos étrendnek. Halkan jegyzem csak meg, én úgy gondolom, hogy a hús sem túl olcsó...

 

Szeretek beülni a barátaimmal meginni egy kávét vagy enni egy finom sütit, esetleg ebédelni vagy vacsorázni. Tudom, hogy luxusnak számít, de én tényleg, nem a kaján szeretnék spórolni. Nyilván más lesz, amikor gyerekem lesz. Bár ugye az érzékenységeim akkor is meg lesznek és például növényi tejet kénytelen leszek vásárolni, de tény, hogy nem sokat fogok cukrászdákban ücsörögni. Most, amíg lehet szeretnék minél több helyet kipróbálni. Rengeteg fórumon látom, hogy ajánljunk helyeket mert beülnénk a családdal vagy a barátokkal egy ebédre vagy sütire. Rám számíthattok, én beszámolok a vegán helyekről. :)

 

Ma amúgy volt időm főzni is és összedobtam a leggyorsabb vegán ebédet. Paradicsomos-csicseris tésztát készítettem növényi sajttal (Instán és Facebookon megtaláljátok a róla készült képet). A világ legegyszerűbb és leggyorsabb receptje: felrakom a tésztát főni, közben felvágok egy fél vöröshagymát, kevés olíva olajon dinsztelem pár percig aztán hozzáöntök egy kis paradicsompürét (csakis 100%!!), hozzáadom a csicserit (konzerv vagy előfőzött), fokhagymát, fűszerezem. Pár percig még hagyom összerottyani (:D) és kész is. Ja és persze reszelek rá vegán sajtot. Bon appetit! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr6213294243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása