VeganPoncsi

VeganPoncsi

4.nap

2017. november 18. - VeganPoncsi

 Arról még nem is írtam, hogy igazából mit jelent a veganizmus. Röviden: azon termékek mellőzése, amelyek felhasználják az állatokat a termékek előállításához. A húsevésben én is sok esetben már csak a gyilkosságot láttam és nem azt, hogy jól lakjak. Ezért is döntöttem úgy, hogy többet nem szeretnék húst fogyasztani. Gondolom a tudatalattim küldte az infókat, hogy már nem ízlik, bár hangsúlyozom, évek óta már csak csirkét ettem és néha-néha svédhúsgolyót.

 

Én szeretem az állatokat. Nagyon, nagyon szeretem az állatokat. Mindig is ilyen voltam, ilyen nevelést kaptam. Emlékszem, mikor kicsi voltam és a tévében a Lassie hazatér ment és amikor az a pici fehér kutyus meghal benne... Nos, Édesanyámmal annál a résznél rohantunk ki a szobából. Jó...tudom...kutyusok... az emberek 80%-a szereti a kutyákat. De mi... mi valahogy mindig másképp álltunk a kutyákhoz. Én szó szerint kutyusokkal nőttem fel, ugyanis amikor születtem akkor születtek kis kutyusaink is. Azóta is, mindig van kutyánk. Volt, hogy 5 volt, na az nehéz volt, de mindegyiket családtagként szerettük. Legszívesebben mindenféle állatot befogadnék. Az a legnagyobb álmom, hogy egyszer legyen egy kis törpe malacom. De szeretnék baglyot, lovat, tigrist, oroszlánt, jegesmacit, vízilovat, antilopot... Ebben a sorrendben. Na jól van, viccet félretéve, tényleg imádom az állatokat és pontosan tudom, hogy ezeknek az állatoknak nem a házban a helyük és nem is a kertben. Nem is az állatkertben. A vegánok elítélik azon helyeket, ahol fogságban tartják a vadállatokat. Ezzel is abszolút tudok azonosulni. 

 

Persze vannak még szürke foltjaim, nem érzem magam, teljes értékű vegánnak, főleg, hogy halat még eszem... Nem tudom, hogy meddig. Viszont ma vettem Scitec Nutrition Vegan Proteint, mogyorós-karamellás ízesítésben. Egész jó az íze és ami még jobb, hogy nagyon eltelít. Az az igazság, hogy kell a fehérje, nehezen érem el a megfelelő napi értéket és jól jön ez a plusz forrás.

 

Majd' elfelejtettem említeni, hogy elfogyasztottam a tegnapi vegán pizzámat. Mennyei volt és az is nagyon eltelített. Szívből ajánlom Nektek az Édes Élet Cuki pizzáját. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://veganponcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr713309087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása